БАЙГУУЛЛАГАД ОРЧНЫ АНАЛИЗ ХИЙХ, СТРАТЕГИ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ БОЛОВСРУУЛАХ АРГА ЗҮЙН СУРГАЛТ
СУРГАЛТЫН ТУХАЙ
Байгууллага орчны анализ хийх нь тухайн байгууллагын гадаад, дотоод нөхцөд байдалд анализ хийж, анализын үр дүнд цаашид ямар арга барилаар ажиллах, байгууллагын алсын хараа, чиглэлийг илүү тодорхой болгодог давуу талтай. Ялангуяа ISO9001:2015 чанарын менежментийн тогтолцооны стандарт хэрэгжүүлж буй байгууллагууд орчны анализыг зөвхөн цаасан дээр буулгах бус анализын үр дүнг үндэслэн бодит ач холбогдлыг хүртэх боломжтой. Энэхүү сургалтаар байгууллагын дотоод орчны давуу, сул талуудыг үндэслэн гадаад орчноос үүсэх аюул, боломжийг хэрхэн зөв замаар даван туулах аргад суралцана. Байгууллагынхаа одоогийн нөхцөл байдалд тохирсон, ирээдүйн чиг хандлагад нийцсэн оновтой шийдвэр гаргахыг хүсч байвал яг одоо бүртгүүлээрэй. Та хямд зардлаар, хамгийн бодит стратеги төлөвлөгөөтэй болоорой.
СУРГАЛТЫН АГУУЛГА
Орчны анализын олон улсын аргачлалууд Гадаад орчны анализ Дотоод орчны анализ Стратегийн үйл явц Алсын хараа, эрхэм зорилго, стратегийн уялдаа холбоо Стратеги тодорхойлох Стратегийг үйлдлүүдэд оновчтой буулгах Balance score card аргачлал
ҮРГЭЛЖЛЭХ ХУГАЦАА
6 цаг
ISO18091:2019 ОРОН НУТГИЙН ЗАХИРГААНД ЧАНАРЫН МЕНЕЖМЕНТИЙН ТОГТОЛЦООНЫ СТАНДАРТ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ ЗААВАР СУРГАЛТ
Энэхүү ISO18091:2019 стандарт нь орон нутгийн засаг захиргаанд чанарын менежментийн тогтолцооны ISO 9001:2015 стандартыг хэрэгжүүлэх заавар юм. Орон нутгийн захиргаанд чанарын менежментийн тогтолцоо хэрэгжүүлснээр тухайн орон нутгийн чанарын менежментийн 39 үзүүлэлтийн тодорхойлохоос гадна сонирхогч талуудын хэрэгцээ хүлээлтийг ойлгох, тэдний хэрэгцээ хүлээлтэнд нийцсэн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг цаг тухайд нь хүргэх, захиргааны дотоод зохион байгуулалт сайжирснаар гомдлын тоо буурах, хүлээн авсан гомдлыг процессын дагуу үр дүнтэй шийдвэрлэх, иргэд сонирхогч талуудын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх ач холбогдолтой байна.
СУРГАЛТЫН ЕРӨНХИЙ АГУУЛГА
Орон нутгийн засаг захиргаанд зориулсан чанарын менежментийн үнэлгээний аргачлал Засаг даргын тамгын газрын орчны үнэлгээ хийх аргачлал ЗДТГ-ын сонирхогч талууд тэдгээрийн хэрэгцээ хүлээлтийг тодорхойлох, үнэлгээ хийх аргачлал ЗДТГ-ын процесс тодорхойлох, процессын эрсдэлийн үнэлгээ хийх, эрсдэлийг бууруулах арга хэмжээг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх ЗДТГ-ын нөөц тодорхойлох, нөөцийн үнэлгээ хийх, нөөцийн оновчтой хуваарилалт хийх аргачлал Эрх үүрэг, хариуцлагын хуваарилалт хийх аргачлал Үйл явцын хяналт, хяналтын цэг тодорхойлох аргачлал Үл тохирол илрүүлэх, үл тохирлыг залруулах, залруулах арга хэмжээний аргачлал ЗДТГ-ын мониторинг үнэлгээ, үзүүлэлтүүд ЗДТГ-т МТ-ны дотоод аудит явуулах арга зүйн заавар
ҮРГЭЛЖЛЭХ ХУГАЦАА
5 ӨДӨР, 09-16.00 цаг
ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ СТАНДАРТЫН СУРГАЛТ
СУРГАЛТЫН ТУХАЙ
Сургалтанд хамрагдсанаар үйлчилгээний стандартыг байгууллагадаа бие даан хэрэгжүүлэх чадвар эзэмших ба тасралтгүй сайжруулалтыг хянах дотоод аудитораар бэлтгэгдэнэ. Байгууллага нь дээрх стандартын ойлголт мэдлэгийг олон ажилтанд хүргэхийн хэрээр үйлчилгээний соёл нутагшиж төгс үйлчилгээг бий болгох үндэс суурь бүрдэх юм. Дээрх стандартыг хэрэгжүүлснээр хэрэглэгчийн болон ажилтны сэтгэл ханамж тодорхой түвшинд өсөх ба байгууллагын хүний нөөцийн эргэцийг тогтворжуулах ач холбогдолтой.
СУРГАЛТЫН ЕРӨНХИЙ АГУУЛГА
Модуль 1 Үйлчилгээний стандартын ерөнхий ойлголт Үйлчилгээний стандартын зарчим загварууд Үйлчилгээний стандартын функцууд Бусад стандартын харилцан холбоо, хамаарал
Модуль 2 Үйлчилгээний стандартын функцууд 1, Стратегийн функцууд Соёлын фунцууд Хэрэгжүүлэх практик аргачлал
Модуль 3 Үйлчилгээний стандартын функцууд 2, Инновацийн функц Хэрэгжүүлэх практик аргачлал Гомдол шийдвэрлэх үйл явцууд Хэрэгжүүлэх практик аргачлал
Модуль 4 Үйлчилгээний стандартын функцууд 3, Үйл ажиллагааны функцууд Хэрэгжүүлэх практик аргачлал Хэрэглэгчийн замын зураглал Хэрэгжүүлэх практик аргачлал
Модуль 5 Үйлчилгээний стандартын функцууд 4, Үйлчилгээний стандартын хэмжилт мониторинг Хэрэгжүүлэх практик аргачлал Үйлчилгээний стандартыг загварчлал Хэрэгжүүлэх практик аргачлал
Модуль 6 Үйлчилгээний стандартын дотоод аудитор Аудитын зарчим, Газар дээрх аудит явуулах аргачлал Аудитын асуулга болосруулах Аудитын тайлан гаргах
ҮРГЭЛЖЛЭХ ХУГАЦАА
6 ӨДӨР, 09-16.00 цаг
ЭРСДЭЛИЙН ҮНЭЛГЭЭНИЙ АРГАЧЛАЛЫН СУРГАЛТ
Байгууллагын үйл ажиллагааны болон бусад түвшний эрсдэлийг тодорхойлж, үнэлснээр тэдгээр эрсдэлийг бууруулах боломж бүрдэх юм. Эрсдэлийг удирдаж чадсанаар байгууллагад учрах хохирлоос урьдчилан сэргийлэх, бууруулах зэрэг ач холбогдолтой юм. Эрсдэлийг удирдах, үнэлэх зэргийг олон улсын ISO31000:2018 стандартад заасан байдаг. Энэхүү сургалтаар эрсдэлийн менежментийн тогтолцооны олон улсын стандартыг судлахаас гадна эрсдэлийн үнэлгээний 31 төрлийн аргачлалуудыг судлах юм. Эрсдэлийн үнэлгээний аргачлалуудаас түгээмэл ашиглагддаг, танай байгууллагын эрсдэлийн үнэлгээнд тохирох аргачлалыг сонгон жишээн дээр ажиллах давуу талтай.
СУРГАЛТЫН ЕРӨНХИЙ АГУУЛГА
Эрсдэлийн менежментийн зарчмууд, Нэгдмэл байдал, Бүтэц, цогц байдал, Тусгайлсан байдал, Хүртээмжтэй байдал, Динамик байдал, Хамгийн сайн мэдээлэл, Хүний ба соёлын хүчин зүйл, Байнгын сайжруулалт Эрсдэлийн цар хүрээ Манлайлал ба үүрэг амлалт Эрсдэлийн нэгдмэл байдал Байгууллагын төлөв байдал, үүрэг амлалт, эрх мэдэл хариуцлага, нөөцийн хуваарилалт, харилцаа холбоо Эрсдэлийн үнэлгээний үйл явц Харилцаа холбоо, зөвлөлдөөн Эрсдэлийн үнэлгээ, эрсдэлийн үнэлгээний үндсэн ойлголтууд Эрсдэлийг бууруулах арга хэмжээ, төлөвлөх хэрэгүүлэх Мониторинг, дүн шинжилгээ Бүртгэх ба тайлагнах MNS ISO/IEC 31010:2022 стандартын танилцуулга Нөхцөл байдлыг тодорхойлох аргачлал Эрсдэлийг илрүүлэх Эрсдэлийг шинжлэх болон эрсдэлийн үнэлгээний аргууд
ҮРГЭЛЖЛЭХ ХУГАЦАА
2 ӨДӨР, 09-16.00 цаг
СУРГАЛТЫН ЕРӨНХИЙ АГУУЛГА
Эрсдэлийн менежментийн зарчмууд, Нэгдмэл байдал, Бүтэц, цогц байдал, Тусгайлсан байдал, Хүртээмжтэй байдал, Динамик байдал, Хамгийн сайн мэдээлэл, Хүний ба соёлын хүчин зүйл, Байнгын сайжруулалт Эрсдэлийн цар хүрээ Манлайлал ба үүрэг амлалт Эрсдэлийн нэгдмэл байдал Байгууллагын төлөв байдал, үүрэг амлалт, эрх мэдэл хариуцлага, нөөцийн хуваарилалт, харилцаа холбоо Эрсдэлийн үнэлгээний үйл явц Харилцаа холбоо, зөвлөлдөөн Эрсдэлийн үнэлгээ, эрсдэлийн үнэлгээний үндсэн ойлголтууд Эрсдэлийг бууруулах арга хэмжээ, төлөвлөх хэрэгүүлэх Мониторинг, дүн шинжилгээ Бүртгэх ба тайлагнах MNS ISO/IEC 31010:2022 стандартын танилцуулга Нөхцөл байдлыг тодорхойлох аргачлал Эрсдэлийг илрүүлэх Эрсдэлийг шинжлэх болон эрсдэлийн үнэлгээний аргууд
ҮРГЭЛЖЛЭХ ХУГАЦАА
2 ӨДӨР, 09-16.00 цаг
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН СУДАЛГААНЫ СУРГАЛТ
СУРГАЛТЫН ТУХАЙ
Бүх төрлийн үйл ажиллагаа эрхэлдэг байгууллагад тохирсон хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгааг явуулах олон улсын аргачлалуудыг бодит жишээн дээр ажиллуулах байдлаар таньд эзэмшүүлнэ. Сургалтанд хамрагдсанаар байгууллагын алба, хэлтэс нэгжүүдийн уялдаа холбоо сайжрах, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн үр дүнд үндэслэн аль хэлтэс нэгжийн үйл ажиллагаанд доголдол үүсээд байгааг судалгаан дээр үндэслэн илрүүлэх, судалгаанд үндэслэн оновчтой шийдвэр гаргах, байгууллагын гүйцэтгэлийн үзүүлэлтээ нэмэгдүүлэх боломжтой. Мөн байгууллагын хэрэглэгчийн бүртгэл датаг ашиглан судалгаа авах хэрэглэгчийг оновчтой түүвэрлэх, эрсдэлтэй цэгүүдийн талаар мэдээлэл авах, тухайн судалгааны үр дүнгүүдийг олон улсад нийцсэн төгс аргачлалуудын дагуу excel программ ашиглан боловсруулах, судалгааны үр дүнг харьцуулж байгууллага цаашид юу хийх, ямар хэсэгт илүү анхаарах шаардлагатай төлөвлөгөөг боловсруулах аргад суралцах ба судалгааны үр дүнд үндэслэн авах арга хэмжээг төлөвлөх чадвартай болно.
СУРГАЛТЫН ЕРӨНХИЙ АГУУЛГА
Сургалтын агуулга, сургалтаар эзэмших мэдлэг, ур чадварууд Сэтгэл ханамж гэж юу вэ? Яагаад тодорхойлох шаардлагатай вэ? Сэтгэл ханамжийн судалгааны олон улсын аргачлалууд Хэрэглэгчийн дата, түүвэрлэлт хийх Сэтгэл ханамжийн судалгааны асуулт боловсруулах Үр дүнд анализ хийх Дэмжигчийн онооны арга Дэмжигчийн оноо улс орны жишээ Судалгааны сувгуудыг ашиглах Чанарын үнэлгээний арга Хялбар байдлын үнэлгээний арга Нууц хэрэглэгчийн судалгааны арга Судалгаанд оролцогчийн датанд анализ хийх Excel Программд тооцоолол хийх Филтер үүсгэх Пивот үүсгэх Судалгааны үр дүнг харьцуулах, шийдвэр гаргах
ҮРГЭЛЖЛЭХ ХУГАЦАА
1 ӨДӨР, 09-16.00 цаг
ISO МЕНЕЖЕР БЭЛТГЭХ СУРГАЛТ
СУРГАЛТЫН ТУХАЙ
ISO менежер бэлтгэх сургалт нь суралцагчдад ISO 9001, ISO 14001, ISO 31000, ISO 45001 болон бусад стандартуудад суурилсан менежментийн тогтолцоог боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хадгалах, тасралтгүй сайжруулахад шаардагдах мэдлэг, ур чадварыг олгох, менежерүүдийг чадавхижуулах, ISO менежер бэлтгэх зорилготой юм. ISO 9001 нь менежментийн тогтолцооны бусад стандартын үндэс суурь болдог тул үндсэн зарчмуудыг ойлгуулах үүднээс сургалтын агуулга энэхүү стандартад төвлөрдөг. Сургалтын төгсгөлд суралцагч нь байгууллагынхаа стандартад суурилсан менежментийн тогтолцоог төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, дотоод аудит явуулах, дата анализ хийх болон байнгын сайжруулалтын арга хэрэгслүүдийг ашиглах чадвартай болно. ISO менежер нь тодорхой бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний стандартыг хангахад шаардагдах үйл ажиллагааг зохицуулах ба менежментийн тогтолцооны гүйцэтгэлд хяналт тавих, зөвлөгөө өгөх, өгөгдөл гаргах, гүйцэтгэлийн талаар тайлагнах, тогтоосон стандартын дагуу хэмжилт, үнэлгээ, мониторинг хийдэг. Байгууллагын бүх түвшний удирдлагууд, ажилтнууд мэдлэгээ тэлэх, бататгах, албан тушаалаа ахиулах, хөрвөн ажиллах чадвараа хөгжүүлэх, байгууллагадаа стандарт хэрэгжүүлэхийг хүссэн хэн бүхэн хамрагдах боломжтой. Сургалтын бүх модулиудад хамаарах сургалтын материал, дасгал ажлууд, баримтжуулсан мэдээллийн загварууд, загвар чанарын гарын авлагаар хангана. ISO9001 Чанарын менежментийн тогтолцоо, ISO45001 Хөдөлмөрийн эрүүл мэнд аюулгүй байдлын менежментийн тогтолцоо, ISO14001 Байгаль орчны менежментийн тогтолцооны дотоод аудитор болно. Амжилттай төгсөгчдөд нэгдсэн менежментийн тогтолцооны менежерийн гэрчилгээ олгогдоно.
СУРГАЛТЫН ЕРӨНХИЙ АГУУЛГА
Модуль 1 Менежментийн тогтолцооны үзэл баримтлал, онол, зарчмууд, Чанарын менежментийн тогтолцооны ISO9001 стандартын шаардлагуудын тайлбар болон хэрэглээ, ISO19011 дотоод аудит
Модуль 2 Менежментийн тогтолцооны хамрах хүрээ, менежментийн тогтолцоог төлөвлөх, баримт бичгийн боловсруулалт, үйл явцууд, тэдгээрийг зураглах, ISO45001 стандартын шаардлагуудын тайлбар болон хэрэглээ, ISO45001 стандартын дотоод аудит Модуль 3 Менежментийн тогтолцооны хэрэгжүүлэлтийн үед тулгарах саад бэрхшээл, чанарын менежерийн үүрэг, оролцоо, хяналтууд, үйл явцын эрсдэлүүд, ISO31000 стандартын шаардлагуудын тайлбар болон хэрэглээ
Модуль 4 Хяналт, шалгалт үнэлгээ, мониторинг хэрэгжүүлэх, дата анализын аргууд, залруулга, залруулах арга хэмжээ хэрэгжүүлэх, ISO14001 стандартын шаардлагууд болон хэрэглээ, ISO14001 стандартын дотоод аудит
ҮРГЭЛЖЛЭХ ХУГАЦАА
3 сар, Хагас сайн өдөр бүр 09:00-16:00
ПРОЦЕСС МАСТЕР СУРГАЛТ
СУРГАЛТЫН ТУХАЙ
Энэхүү сургалт нь байгууллагын процессыг тодорхой болгох, процесст суурилсан хандлага буюу алдаа дутагдлыг ажилтнаас бус процессоосс олж илрүүлэн процессыг сайжруулах арга барилыг бий болгоход чиглэсэн. Сургалтанд хамрагдсанаар байгууллагын бүх түвшний процессыг тодорхойлох чадвар эзэмших ба тэдгээрийн дэс дараалал, уялдаа холбоог тодорхойлж, үүсч болох эрсдэлийг илрүүлэх, үнэлэх, бууруулах боломжийг бий болгох ач холбогдолтой. Мөн процессын дараалал, алхамд үндэслэн байгууллагад үүсээд буй ажил үүргийн давхардлыг арилгах боломжийг олгох юм. Сургалтанд хамрагдсан гэрчилгээ олгогдоно.
СУРГАЛТЫН ЕРӨНХИЙ АГУУЛГА
Процессын талаар ерөнхий ойлголт Процессын түвшин, харилцан хамаарал Процессын алхам дараалал тодорхойлох, Процесс дэх хяналтын цэгүүд Процессын зураглал зурах аргачлалууд Процессын оролт гаралт тодорхойлох Процессын нөөц тодорхойлох 6М аргачлал Процессын эрх үүрэг хариуцлага тодорхойлох, эрх үүрэг хариуцлагыг ажлын байрны тодорхойлолттой уялдуулах Процессын шалгуур үзүүлэлт тодорхойлох Процессын эрсдэл тодорхойлох, Процессын эрсдэлийг бууруулах арга хэмжээг төлөвлөх, Шалтгааны анализын аргачлалууд Процессын алдааг илрүүлэх, Процессын алдааг засах, залруулах арга хэмжээ төлөвлөх
ҮРГЭЛЖЛЭХ ХУГАЦАА
2 өдөр, 09:00-15:00
ГОМДЛЫН МЕНЕЖМЕНТИЙН СУРГАЛТ
СУРГАЛТЫН ТУХАЙ
Танай байгууллагын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээнд сэтгэл ханамжгүй байгаа нэг хэрэглэгчийн ард түүний ятгалга, гомдлыг шууд тусган авсны улмаас танайтай танилцаж ч амжаагүй зургаан хэрэглэгчийг алдах эрсдэл байдаг. Харин шинэ хэрэглэгчийг татах нь нэгэнт дассан үнэнч хэрэглэгчээ тогтоон барихаас ч өндөр зардал зарцуулагддагийг та мэдэх үү? Иймээс орчин үеийн стандартын чиг хандлага хэрэглэгчид төвлөрөхийг таньд сануулж байгаа хэрэг. Хамгийн гол нь хэн хэрэглэгчидтэй шууд харилцдаг вэ? Мэдээж үйлчилгээний ажилтнууд. Харин тэдний сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх нь хэрэглэгчийнхээ сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэхэд шууд нөлөөлдөг. Ажилтнууд маань хэрэглэгчийг хэрхэн хүлээн авч тэднийг халамжлах аргаа мэддэг бол та нэг сумаар 2 туулайтай болох нь дамжиггүй. Хэрэглэгчээ халамжилж, үнэнч хэрэглэгчээ тогтоон барихад ISO 10001, ISO 10002, ISO 10003, ISO 10004 стандартууд таньд тусална. ISO 10001:2018- Чанарын менежмент- Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж- Байгууллагын ёс зүйн дүрмийн удирдамж ISO 10002:2018- Чанарын менежмент- Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж- Байгууллага дотооддоо гомдол шийдвэрлэх удирдамж ISO 10002:2018- Чанарын менежмент- Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж- Байгууллагаас гадна гомдол шийдвэрлэх удирдамж ISO 10003:2018- Чанарын менежмент- Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж- мониторинг хэмжилтийн удирдамж СУРГАЛТЫН
ЕРӨНХИЙ АГУУЛГА
Гомдлын менежмент стандартын тухай ерөнхий ойлголт ISO10002 стандарт, Удирдамж, Гомдол шийдвэрлэх тогтолцоо Гомдол шийдвэрлэх үйл ажиллагаа Харилцаа холбоо, гомдлыг хүлээн авах Гомдлыг хянах Гомдлын үнэлгээ Гомдлыг судлах, гомдлыг хаах Гомдол шийдвэрлэх үйл явцын сэтгэл ханамжийн үнэлгээ Гомдлуудыг шийдвэрлэх үйл явцад хяналт тавих Өргөдөл гомдлыг шийдвэрлэх үйл явцад аудит хийх Гомдол шийдвэрлэх үйл явцын удирдлагын хяналт Тасралтгүй сайжруулалт
ҮРГЭЛЖЛЭХ ХУГАЦАА
2 өдөр, 09:00-15:00