E-хичээлүүд

www.isomethods.com
E-Таван яагаад аргачлалын сургалт
5 Яагаад гэдэг нь тодорхой асуудлын суурь шалтгаан-үр дагаврын холбоог судлахад ашигладаг асуудал шийдвэрлэх арга юм. Зорилго нь "Яагаад?" гэж асуух замаар асуудлын үндсэн шалтгааныг тогтоох явдал юм. Ихэнхдээ "5 Яагаад" гэж нэрлэдэг боловч "яагаад" гэсэн асуултын тоо нь асуудлын нарийн төвөгтэй байдлаас хамаарч өөр өөр байж болно.
 E-Парето диаграмм байгуулах 
Парето диаграм нь асуудалд нөлөөлж буй янз бүрийн хүчин зүйлсийн харьцангуй ач холбогдлыг харуулдаг. Паретогийн зарчим (80/20 дүрэм гэж нэрлэдэг)  нь үр нөлөөний 80 орчим хувь нь шалтгааны 20% -иас үүсдэг болохыг харуулдаг. 
 E-Туйлын чарт байгуулах
Туйлын диаграм нь радарын диаграм, вэб диаграм, оддын диаграм гэж нэрлэгддэг бөгөөд дугуй сүлжээ ашигладаг өгөгдлийн график дүрслэл юм. Энэ нь олон хувьсагчтай ажиглалтуудыг дүрслэн харуулж, өөр өөр хувьсагчид хоорондоо болон төв цэгтэй хэрхэн холбогдож байгааг харуулдаг.
 E-Загасан нурууны аргачлалаар шалтгааны анализ хийх
Ишикава диаграм нь загасны яс буюу шалтгаан-үр дагаврын диаграм гэж нэрлэгддэг бөгөөд тодорхой асуудал эсвэл үр дагаварт хүргэж болзошгүй шалтгааныг тодорхойлоход ашигладаг хэрэгсэл юм.
 E-5C хөтөлбөр
5S нь "S" үсгээр эхэлсэн Япон хэл дээрх таван нэр томъёоноос гаралтай ажлын байрны зохион байгуулалтын арга юм: Seiri, Seiton, Seiso, Seiketsu, Shitsuke гэсэн 5 нэр томъёо байдаг.
 E-Процесс мастер сургалт
Процессын зураглал нь үйл явцыг дуусгахад оролцох үе шат, үүрэг, шийдвэрийн цэгүүдийг тодорхойлсон ажлын урсгалын дүрслэл юм. Нарийн төвөгтэй үйл явцыг ойлгомжтой сегмент болгон задалж, харилцаа холбоог сайжруулж, сайжруулах шаардлагатай хэсгийг тодорхойлохын тулд тэмдэг, дүрс, сумыг ашиглан процессыг дүрсэлдэг. 
 E-Эрсдэлийн үнэлгээний аргачлалын ерөнхий мэдлэг олгох сургалт
Эрсдэлийн үнэлгээ гэдэг нь болзошгүй аюулыг тодорхойлох, учирч болох хохирлын магадлал, ноцтой байдлыг үнэлэх, эрсдлийг бууруулах, арилгахад чиглэсэн зохих хяналтын арга хэмжээг тодорхойлох системчилсэн үйл явц юм.
 E-Журам боловсруулах аргачлал
Журам гэдэг нь тодорхой ажил, зорилгыг биелүүлэхийн тулд дагаж мөрддөг хэд хэдэн алхам юм. Журам нь ихэвчлэн баримтжуулсан байдаг бөгөөд үйлдлүүдийг хэн гүйцэтгэдэг, хэзээ гүйцэтгэсэн, ямар нөөц шаардлагатай зэрэг янз бүрийн талыг хамардаг.
E- Хуулийн нийцлийн үнэлгээ хийх аргачлал
Хуулийн нийцэл гэдэг нь хамгийн энгийнээр бол холбогдох бүх хууль тогтоомжийг дагаж мөрдөхийг хэлнэ. Энэ нь байгууллага, хувь хүмүүс өөрсдийн үйл ажиллагааг хуулийн шаардлагад нийцүүлэн баталгаажуулах идэвхтэй хандлагыг агуулдаг. 
E-Менежментийн зөвлөхүүдэд тавигдах шаардлага, сонгох аргачлал
Чанарын менежментийн тогтолцооны зөвлөхүүдийг сонгох, тэдний үйлчилгээг авах заавар, Сонгон шалгаруулалтын процесс, Зөвлөхийн ур чадвар, Ёс суртахууны хувьд анхаарах зүйлс, Зөвлөх үйлчилгээний талаар анхаарах зүйлс
 E-Менежментийн тогтолцооны аудиторын чадамжийг тодорхойлох
Аудиторын чадамжийн үнэлгээ, аудиторын ёс зүй хандлагад 360 градусын үнэлгээ хийх, мэдлэг ур чадварт үнэлгээ хийх, үнэлгээний үр дүнг харьцуулах, аудитын багийн ахлагчийг сонгох 
E-Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгааны аргачлалууд
Сэтгэл ханамжийн судалгааны олон улсын аргачлалууд, судалгааны дата бүрдүүлэх, датанд анализ хийх, пивот чарт байгуулах, датаг үндэслэн шийдвэр гаргах нь 
E-Үйлчилгээний стандарт, үйлчилгээний процесс тодорхойлох
Үйлчилгээний шүргэх цэг тодорхойлох, үйлчилгээний түвшин, тавигдах шаардлага, үйлчилгээний төгөлдөршлийн олон улсын стандарт, хэрэглэгчийн замын зураглал боловсруулах, замын зураглалд үндэслэн үйлчилгээг сайжруулах арга замууд 
E-Орон нутгийн захиргаанд чанарын менежментийн үнэлгээ хийх аргачлал сургалт
Орон нутгийн захиргааны чанарын менежментийг 4 түвшний 39 үзүүлэлтээр үнэлэх, үнэлгээний үр дүнд үндэслэн богино, дунд, урт хугацааны стратеги төлөвлөгөө боловсруулах арга зүй 
E-Ажлын байранд чанарын МТ-ны эрх, үүрэг хариуцлагыг хуваарилах нь, АБТ боловсруулах 
Байгууллагын үйл ажиллгааны процесс, процесст суурилсан эрх үүргийн хуваарилалт хийх, RACI матриц, чанарын менежментийн тогтолцооны эрх үүрэг хуваариалт, нэгжийн чиг үүргүүд, нэгжүүдийн уялдаа холбоо,  хуулийн шаардлагад хамааралтай эрх үүргүүд
E-Эрсдэлийн үнэлгээний аргачлалын ерөнхий мэдлэг олгох сургалт
Гадаад дотоод орчны аюул, эрсдэл, боломж, үйл ажиллагааны аюул эрсдэл, эрсдэлийн үнэлгээний аргачлалууд, эрсдэлийн үнэлгээний үр дүнд анализ хийх 
E-Зан төлөв, темперамент тодорхойлох аргачлал
Зан төлөв темпрамент, стрессийн түвшин тодорхойлох тестүүд, зан төлөв тохируулан багийн хуваарилалт хийх, багтай ажиллах арга зүй 
E-ISO стандартын сургалтууд, дотоод аудиторын сургалтууд
Чанар, ХАБЭА, БО-ны дотоод аудиторын сургалтууд, стандартын шаардлагыг ойлгох, хэрэгжүүлэх, аудитын хөтөлбөрийг удирдах, дотоод аудит явуулах арга зүй

E-хичээлүүд

www.isomethods.com

Захиалгат сургалтууд, танхимын болон онлайн сургалтууд

Байгууллагын сургалтын захиалга авах ба танхим, цахим хосолсон хуваарьт сургалтууд зохион байгуулагддаг. 
  • ISO стандартын дотоод аудитор бэлтгэх сургалт
  • ISO менежер бэлтгэх сургалт 
  • Процесс мастер сургалт 
  • Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгааны аргачлалын сургалт 
  • Гомдлын менежментийн сургалт 
  • Эрсдэлийн үнэлгээний сургалт 
  • Байгаль орчны болон ХЭБЭА-н менежерийн сургалт 
Search